Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jkubica | użytkownik

imię i nazwiskoJakub Kubica adreskraków zarejestrowany03.12.2007 @20:33:31 ostatnio na stronie11.09.2017 @18:45:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2104363
digarty174 komentarze505 posty na forum617

komputer / sprzęt
Canon:1431024305 Canon:1835116 Sigma:1009091 Canon:54700344 5D2/X100

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~musiek88    04.03.2010 @16:09:48
obserwuje cie i analizuje twoje prace, zeby wiedziec, jakich zdjec nie robic pzdr
_______
i tak się nie znam
~absentee    18.02.2010 @23:02:33
świetne hdry pozdrawiam
_______
nie oglądaj moich zdjęć.
^hitman1986    12.02.2010 @21:22:55
gratuluję wywiadu, ale.

"Różnica jest ogromna na korzyść prawdziwych kliku zdjęć w porównaniu do pseudo HDR"
sęk w tym, że pseudoHDRy to jest to, co robisz właśnie Ty.

prawdziwny HDR to taki HDR, którego nie widać. i zdania nigdy nie zmienię.
~Tim0n    17.01.2010 @14:50:35
poobserwuję
~mariuszgrzyb    12.01.2010 @21:47:22
Witam, miażdżysz HDRami, poobserwuje...
_______
Oldsmobile Cutlass Calais 79 hopper project http://www.lowrider.pl
~flygreen    12.01.2010 @11:47:35
... gratuluję HDRkó... większość co się pojawia na DA to "wszystko wykręcone na maksa" ... balansujesz wysoko, ale nie przekraczasz granicy przyzwoitości
_______
"Ja i major Major możemy zgnoić każdego z was..."
J. Heller - Paragraf 22
~sawekk    10.01.2010 @23:26:19
masakra te twoje HDR-y )
~tomnixie    07.01.2010 @18:38:26
"(tego złego wg "znawców" i lokalnych expertow):" Dobrze im pojechałeś po bandzie pojęcia nie maja a piszą jak zawzięci
~gurak94    05.01.2010 @15:35:41
Aha! Dzięki, teraz już będę wiedział. A poza tym fajna galeria!
~Blik1976    04.01.2010 @13:34:04
Witaj
Oniesmieliłes mnie propozycją
Wybiore moze sobie ze 3 i faktycznie poproszę...
Twoje prace są tak perfekcyjne a w dodatku tak bliskie mi w klimacie, że często az zal mi , ze nie mogę szybciej malowac, zeby klilka podobnych przedstawień uwiecznić samemu! Jesli przypadkiem zajrzałeś na moją www, będziesz wiedział dlaczego.
Miewasz jakieś wystawy w Krakowie?
Pozdrawiam i w nowym 2010 życze wielu inspiracji i kolejnych, wspaniałych prac
~hagall    31.12.2009 @18:22:09
Wszystkiego najlepszego w nowym nadchodzącym roku, aby spełniły się najskrytsze marzenia
~gutt    27.12.2009 @21:19:42
dziękuję za komentarz chociaż wg mnie "pszenicowany świat" jednak był bardziej kolorowy - przynajmniej film (książki nie miałem przyjemności jednak czytać)

ps. masz świetne HDR'y!! kiedyś próbowałem powalczyć przy robieniu HDR-ów, ale niestety efekty nie były zbyt dobre..
~hagall    23.12.2009 @22:44:30
Zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Abyście znaleźli pod choinką to wszystko o czym sobie zamarzyliście i to bez względu na to czy się tam zmieści czy nie. Dzieląc się z Wami wirtualnym opłatkiem, pozdrawiam z prawie zawsze Zielonej Góry.
+schadock    21.12.2009 @12:51:03
yep, ale kredyt został :D
_______
+schadock    21.12.2009 @12:37:27
stac go, a nas nie i zazdrościmy mu, bo my lepsi technicznie z wiedzą, dusimy sie na jakiś starych gratach, albo spłacamy raty za nasz sprzęcik a ktoś z minimalna wiedza wydaje 9 kafli na aparat który potrafi tylko właczyc płakac mi sie chce
_______
~luhso    13.12.2009 @17:10:23
Dzięki, mistrzu
~musiek88    09.12.2009 @23:09:53
do tego pasowalby bdb. wiecej miejsca z gory daloby przestrzen na dym, bo zapewne zalezalo ci, zeby go ujac. a cala fota leci do tego na prawo. pzdr

http://i45.tinypic.com/oihq36.jpg
ostatnio edytowane: 2009-12-09 23:14:56
_______
i tak się nie znam
~musiek88    06.12.2009 @16:18:38
czuje sie wrecz doskonale chcialem sie wkrecic w jakas glebsza dyskusje, ale chyba zbyt ofensywnie odebrales moje odpowiedzi-wierz mi, ze polak to nie tylko cham i egoista milego wzajemnie pzdr
_______
i tak się nie znam
~musiek88    06.12.2009 @16:03:22
ja tylko naklaniam do wziecia sie za ambitna i swiadoma fotografie. nie chce byc twoim fotograficznym idolem, bo od tego jest masa innych ludzi [od Bressona, przez Seligera, Testino po Lachapelle]. czuje sie z tym dwojako-z jednej strony patrzac na prace w/w widze, ile pracy mnie jeszcze czeka. patrzac na twoje stwierdzam jednoczesnie, ze nie jest ze mna tak zle. pzdr
_______
i tak się nie znam
~musiek88    06.12.2009 @14:54:40
dyplomu nie trzeba miec, ale dobrze jest miec-mimo wszystko na uczelni plastycznej sie czlowiek czegos uczy (sam talent nie wystarcza). fotki na blogu ogladalem-poprawne, ale nie powalaja. postac przy ulicy mi sie bardzo podoba, ale pozostale niestety nie wybijaja sie. jedna czy dwie wolaja o pomste do nieba i niestety musze cie zasmucic-to, co robisz to nie piktorializm. to jest kicz. pzdr
_______
i tak się nie znam
~musiek88    06.12.2009 @14:36:12
a chociazby to jest konwencjonalna fota http://kevrekidis.files.wordpress.com/2008/11/al_pacino_by_mark_seliger.jpg . udowodnij, bo cie podpuszczam. udowodnij, ze twoja ignorancja i zaparte bronienie swoich prac argumentami "bo tak mi sie podoba" jest poparte praktyczna wiedza, a nie umiejetnoscia krecenia suwakami w photomatix czy jakiego hdr softu tam uzywasz. strasznie pewny siebie jestes ;p pzdr
_______
i tak się nie znam
~musiek88    06.12.2009 @14:28:34
przez zdjecia-umiem zdjecia, ktore ktos robi [swiadomie przynajmniej] sa w jakis sposob odbiciem umyslu. udowodnij, ze masz racje i zrob dobra konwencjonalna fote pzdr
_______
i tak się nie znam
~musiek88    06.12.2009 @14:05:09
ale jednak ~beyon65 ma racje-nie mozna lamac zasad, jesli sie ich nie zna. pzdr
_______
i tak się nie znam
~musiek88    06.12.2009 @00:32:13
i taka odpowiedz broni prace no offence powodzenia wiec pzdr
_______
i tak się nie znam
~musiek88    06.12.2009 @00:29:58
siema. a umiesz zrobic hdr'a, ktory wyglada naturalnie? ogladam twoje foty i kazda kolejna przyprawia mnie o coraz wieksze mdlosci niestety. ale na dobra sprawe dowiedzialem sie przynajmniej, jak podniesc statystyki swoich prac-zrobic JAKIE KOLWIEK (moze byc nudne, nieciekawe, szare i ponure, z dupy itp), zrobic z niego HDR i viola-jest sztuka, narod kleka, wystawia komcie i ocenki i wszystko super. nie tedy droga panie kolego. pzdr
_______
i tak się nie znam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)





© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt